Lehdistä.

Tänne yleinen höpöttely! Saattaapi täällä olla kuvejakin, jotkut jopa uskaliaita. Ei kuitenkaan pahempaa kuin mitä saunassa näet!

Valvoja: Arska

Avatar
Jari
Kepardi, Pää-räplääjä
Viestit: 1419
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 12:32 pm
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Lehdistä.

Viesti Kirjoittaja Jari »

Kuva
Eläimellistä säätämistä jo vuodesta 1966,
eikä loppua näy!

Avatar
Jari
Kepardi, Pää-räplääjä
Viestit: 1419
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 12:32 pm
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jari »

Selvästi hallituksen salaliitto!


Koska julkisuudessa on käyty runsaasti polemiikkia ufoista, ja suurin osa kirjoittajista tuntuu pitävän tätä vakavaa ilmiötä pelkkänä hölynpölynä, ajattelin tuoda julkisuuteen erään läheisen ystäväni kokeman karmaisevan ufo-sieppauksen. Turvallisuussyistä nimettömänä pysyttelevä ystäväni kuvaa kohtaamistaan muukalaisten kanssa seuraavasti:
"Oli aikainen lauantaiaamu, arviolta ehkä noin 04:24, kun olin palaamassa tallibileistä. Tie jota ajoin, oli oudon tyhjä, mutta en kiinnittänyt siihen silloin suurtakaan huomiota. Vastaan tuli joitakin autoja, jotka kyllä vilkuttelivat etuvalojaan, mutta en pitänyt tätäkään merkkiä mitenkään hälyttävänä.
Sitten havaitsin edessäpäin, ehkä arviolta noin 50 metrin päässä henkilöauton kokoisen esineen. Se oli pysähtyneenä tien poskeen, ja siinä oli vilkkuvia sinisiä ja punaisia valoja. Hämmästyneenä hiljensin vauhtia. Siinä vaiheessa huomasin kookkaan, ehkä noin 180 senttiä pitkän olennon seisovan tiellä. Se oli pukeutunut tummaan asuun, eräänlaiseen univormuun, ja viittoi minua pysähtymään.
En tiedä mikä sai minut tottelemaan, varmaankin humanoidi käytti jotain henkistä voimaa. Pysäytin auton, ja olento käveli autoni viereen. Se käski minua seuraamaan alukseensa, jossa oli toinenkin olento. Heti päästyäni sisään, olento alkoi kysellä minulta kaikenlaista. Erityisen kiinnostuneelta se vaikutti minun ajokortistani. Tutkittuaan korttiani jonkin aikaa, minulle selvisi, että humanoidit aikoivat viedä minut mukanaan jonnekin kokeita varten. Olin tietenkin peloissani, mutta en ehtinyt lähteä pakoon, kun alus oli jo liikkeellä.
Alus tuntui kulkevan hirmuisella nopeudella, ja aivan lähellä maan pintaa. Saavuimme outoon, valkeaan paikkaan, missä minut johdatettiin erääseen huoneeseen. Siellä oli kaikenlaisia outoja laitteita, koeputkia ja neuloja. Hetken katseltuani ympärilleni, tuli huoneeseen valkoiseen asuun pukeutunut naispuolinen humanoidi. Se otti minun käsivarrestani näytteitä isolla neulalla.
Tämän toimenpiteen jälkeen saapuivat tummapukuiset olennot hakemaan minua. Ymmärsin niiden aikovan viedä minut mukanaan, ehkä jopa niiden omalle planeetalle. Tämän kuultuani kauhu valtasi minut, ja yritin pakoon, mutta toinen humanoideista suuntasi oudon, noin 40 senttiä pitkän mustan esineen päähäni, ja kaikki meni pimeäksi.
Kun seuraavan kerran heräsin, minulla oli todella paha olo; varmaankin jälkivaikutusta humanoidien aluksen säteilystä tai niiden tekemistä kokeista. On ollut puhetta siitä, että muukalaiset toimivat yhteistyössä hallituksen kanssa, ja minä ainakin uskon siihen, sillä havaitsin nyt olevani poliisin huostassa. Lisäksi minulle annettiin roimat sakot, kuulema rattijuopumuksesta ja korttiani en ole nähnyt sen koommin. Mukamas ottivat sen "kuivumaan", mutta kyllä minä tiedän mitä sille todella tapahtui. Ne kaksi muukalaista sen veivät mennessään..."
Toivottavasti tämä veret seisauttava kauhutarina lopullisesti vakuuttaa kaikki epäuskoiset muukalaisten olemassaolosta.
Eläimellistä säätämistä jo vuodesta 1966,
eikä loppua näy!

Avatar
Jari
Kepardi, Pää-räplääjä
Viestit: 1419
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 12:32 pm
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jari »

Tämä varmaankin toimii...




Kuva
Eläimellistä säätämistä jo vuodesta 1966,
eikä loppua näy!

Avatar
Jari
Kepardi, Pää-räplääjä
Viestit: 1419
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 12:32 pm
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Re: Lehdistä.

Viesti Kirjoittaja Jari »

Kuva
Eläimellistä säätämistä jo vuodesta 1966,
eikä loppua näy!

Vastaa Viestiin