RE.

Kaikenlaisia kysymyksiä, jotka edes nimellisesti liittyvät moottoripyöräilyyn.
Vastaukset ovat kuitenkin loistavia.

jarno

RE.

Viesti Kirjoittaja jarno » Pe Maalis 09, 2007 10:59 pm

kiitos tyhjentävästä tai tässä tapauksessa täyttävästä vastauksesta aiheeseen käynnistys häiriö !! aloin miettiä vastausta aiheeseen ja isänmaallisena ihmisenä narautin suomiviina pullon korkkia.. siis ryyppyä koneelle.. ja kyseessä ei nyt ole dellorto.. siis suokaa anteeksi pinet kirotus vireet..
ajattelin ensin että pieni viimekesän tutustumiseni suomalaiseen asfaltointi tekniikkaan olisi vaikuttanut pyöräni haluihin herätä talvi uniltaan. mutta olin väärässä.. heti sen jälkeen kun olin tarkastanut, että juoma ei lopu kesken, tarkistin pyörän ac/dc.n saannin eli pistin cd soittimen päälle. jonka jälkeen tarkistin akunriittävän virran saannin, eli lisäsin suomi viinaani batteryä. tässä vaiheessa startatessani pyörääni ja ehkä myös hieman kirotessani kyseistä vitun kikotinta olin jo melkein luovuttamassa. no 3 kertaa akun ladattuani otin tietysti yhteyttä tulppa osastolle ja tuhat tulimmaista kipinää tuli ihan munaskuille asti. mutta ryyppyjen määristä huolimatta suuni oli aivan kuiva. ja etsiessäni vikaa tankilta asti totesin että mister tampax oli ihan kuiva. siis alapuolelta. kuitenkin olin lisännyt meno vettä jo 10 litraa ja myös pyörälle antanut pikku huikan.
no ei muuta kun aikustenmiesten tiimariin eli biltemaan ja uusi tampax suodatus hommiin kerta starttaus ja jumaleissöni sitä uusien putkien höpinää.. joten toimitukselle suurkiitos harhaan johtamisesta, näkemiin ja kuulemiin. t JJ.